Waar kun je goede ipod touch opladers kopen?

Waar kun je goede kwaliteit opladers voor de ipod touch kopen? Ik heb namelijk gehoord dat die van de media markt duur en slecht zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (6)

saturn en mediamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Dynabyte en Dixons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad die van Dealextreme.com aan.
Die zijn zeer goedkoop en ook zeer goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij de mediamarkt een oplader normaal en voor in de auto gekocht voor slechts €18, en die doen het nog steeds prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, ik koop eigenlijk nooit opladers, dus ik heb geen idee of het heel duur is, maar naar mijn gevoel was de prijs/kwaliteit verhouding goed. Ik heb er nooit problemen oid mee gehad, in tegenstelling tot opladers die je er bij apple bij krijgt.
Deals4me.nl heel betrouwbaar en goede kwaliteit
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor thuis in het lichtnet: Apple (uiteraard)
Voor in de auto: Kensington (lekker klein!)

http://www.kensington.com/kensington/nl/nl/p/1416/K38054EU/mini-usb-autolader.aspx
Bronnen: